Starostwo Powiatowe w Lubaczowie
ul. Jasna 1 /
Tel. 16 632 87 00
Fax. 16 632 87 00
e-mail: starostwo@lubaczow.powiat.pl
Karta Informacyjna - RKS-002
Zmiana danych w Ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej
Podstawy prawne:
1) Ustawa z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (tekst jednolity - Dz. U. z 2020 r. poz. 1133);
2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz.U.2021.735 ze zmianami);
3) Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989 r. - Prawo o stowarzyszeniach (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 713 z późn. zm.);
4) Rozporządzenie Ministra Sportu i Turystyki z dnia 18 października 2011 r. w sprawie ewidencji klubów sportowych (Dz. U. z 2011 r. Nr 243, poz. 1449);
Sposób załatwienia:
Dokumenty wymagane:
Wniosek o dokonanie zmiany danych w Ewidencji klubów sportowych działających w formie stowarzyszenia, których statuty nie przewidują prowadzenia działalności gospodarczej.
Załączniki:

Formularze do pobrania:

Formularz: (OS-0003) Wniosek o dokonanie zmiany w składzie Zarządu(DOC)
Formularz: (OS-0003) Wniosek o dokonanie zmiany w składzie Zarządu(PDF)
Formularz: (OS-0004) Wniosek o dokonanie zmiany w składzie Komisji Rewizyjnej(DOC)
Formularz: (OS-0004) Wniosek o dokonanie zmiany w składzie Komisji Rewizyjnej(PDF)
Formularz: (OS-0006) Przekazanie dokumentacji dotyczącej Walnego Zebrania Członków Klubu Sportowego(DOC)
Formularz: (OS-0006) Przekazanie dokumentacji dotyczącej Walnego Zebrania Członków Klubu Sportowego(PDF)
Dokumenty do wglądu:
W przypadku zmiany osób wchodzących w skład zarządu i organu kontroli wewnętrznej, adresu klubu, danych osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych:
1) protokół z posiedzenia zarządu/ walnego zebrania członków, na którym dokonano wnioskowanych zmian lub uchwały władz klubu mówiące o dokonaniu zmiany,
2) dodatkowo, przy zgłaszaniu zmiany osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych konieczne jest podanie imienia i nazwiska oraz numeru PESEL ww. osób.

W przypadku zmiany statutu:
1) protokół z walnego zebrania członków klubu, na którym podjęto uchwałę o zmianie statutu (z podaniem nowego brzmienia poszczególnych zapisów statutu, numerów usuniętych paragrafów, ustępów itp.) bądź uchwała walnego zebrania dotycząca zmiany statutu,
2) jednolity tekst zmienionego statutu klubu.
Opłaty:
Zwolnione od opłat są jednostki budżetowe, organizacje pożytku publicznego, jeżeli składają wniosek o dokonanie czynności urzędowej wyłącznie w związku z nieodpłatną działalnością pożytku publicznego w rozumieniu przepisów o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie; w pozostałych przypadkach opłatę skarbową należy wnieść w momencie składania wniosku.
Termin załatwienia:
Zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu 1 miesiąca od dnia wpływu wniosku.
Komórka załatwiająca sprawę:
Wydzial Oswiaty i Spraw Spolecznych (kierownik: Mariusz Pieróg, kontakt: (16) 632 87 35, m.pierog@powiatlubaczowski.pl)

Osoby upoważnione do załatwienia sprawy:
  • MARIUSZ PIERÓG, tel. 166328735, fax. , email: m.pierog@powiatlubaczowski.pl, pok. nr: 35 (piętro II)
Miejsce składania wniosku:
1) Sekretariat Starostwa Powiatowego w Lubaczowie ul. Jasna 1, 37-600 Lubaczów, piętro I pok. nr 8;
2) Poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą (ESP): /SPL/skrytka lub /SPL/SkrytkaESP
3) Wydział Oświaty i Spraw Społecznych, pok. 35, II piętro;
Odwołanie:
do SKO w Przemyślu za pośrednictwem Starosty Lubaczowskiego w terminie 14 od otrzymania decyzji
Opłaty za odwołanie:
Uwagi:
Klub sportowy wpisany do ewidencji w przypadku zmiany danych takich jak nazwa, siedziba, adres klubu, osoby wchodzące w skład zarządu i organu kontroli wewnętrznej, zmiana statutu, dane osób upoważnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych, cel działania, teren działania zobowiązany jest terminie 14 dni od dnia zmiany złożyć do organu ewidencyjnego wniosek o dokonanie zmian w ewidencji.


Powrót